Rasti juoksee - koko seuran juoksutreeni

Alkuverkka omatoimisesti klo 18:30 mennessä, yhteinen koordinaatio klo 18:30 alkaen ja intervallitreeni + loppuverryttely.
Koko seuran yhteinen juoksutreeni. Eri-ikäisille ja tasoisille seuralaisille sopivat ohjelmat. Harjoitusvastaava Satu Tahvonen.

Ohjelma:

- ti 15.1 pitkät toistot 3-4x8min/2min ja nuoret alle 14-vuotiaat 3-4x4min/2min

- ti 22.1 pitkät toistot 3-4x8min/2min ja nuoret alle 14-vuotiaat 3-4x4min/2min

- ti 1.2 Ingebrigstenien aamupala: intervallit 4-5x5min/2min palautus ja nuoret alle 14-vuotiaat 3+3+2+2+1+1min/pal 1,5min (omatoimisesti ryhmittäin)
- ti 8.2 Ingebrigstenien aamupala: intervallit 5x5min/2min palautus ja nuoret alle 14-vuotiaat 3+3+2+2+1+1min/pal 1,5min

- ti 15.2 McMillanin Gregin spesiaalia: Even Steven lyhennettynä 7+6+5+4+3min, pal 2min ja nuoret alle 14-vuotiaat 3+3+2+2+1+1min/pal 1,5 min
- ti 22.2 McMillanin Gregin spesiaalia: Even Steven lyhennettynä 7+6+5+4+3min, pal 2min ja nuoret alle 14-vuotiaat 3+3+2+2+1+1min/pal 1,5 min


- ti 1.3 Ingebrigstenien aamupala: intervallit 4-5x5min/2min palautus ja nuoret 4x2min/1min ja 4x1min/1min

- ti 8.3 Ingebrigstenien aamupala: intervallit 4-5x5min/2min palautus ja nuoret 4x2min/1min ja 4x1min/1min
- ti 15.3 Ingebrigstenien aamupala: intervallit 4-5x5min/2min palautus ja nuoret 4x2min/1min ja 4x1min/1min

- ti 22.3 Ingebrigstenien aamupala: intervallit 4-5x5min/2min palautus ja nuoret 4x2min/1min ja 4x1min/1min

- ti 29.3 5x30sek/30sek pal + pyramidiharjoitus 1+2+3+4+5+4+3+2+1min/1-2min palautus + 5x30sek ja nuoret 5x30sek/30sek pal +6x1min/1min ja 5x30sek/30sek pal

- ti 5.4 alkaa 4xmäkijuoksujakso (huhtikuu), kokoontuminen syybyntien parkkipaikalla (Rivonmäki). Alle hyppelyt.

- toukuussa intervalleja 4x5x200m/45sek/2min. Tiistaina 31.5. omatoisesti.

Nuoret: vuonna 2022 14-sarjalaiset ja alle.