Rasti juoksee - koko seuran juoksutreeni

Lyhyehkö alkuverkka, intervallitreeni + loppuverryttelu ja uinti

Koko seuran yhteinen juoksutreeni. Eri-ikäisille ja tasoisille seuralaisille sopivat ohjelmat. Harjoitusvastaava Satu Tahvonen.

Kokoontuminen klo 18:15 alkuverkka yhdessä tai yksin tai suoraan paikan päälle veryytelleenä. Ohjattu yhteistreeni alkaa klo 18.30 Hiekkahelmen parkkipaikalla, josta yhteinen koordinaatio ja vedot.

Ohjelma:

- ke 28.7. 4x4x200m/30sek/sarjapalautus 2min tai 4x4x30sek/30sek/2min
- ke 4.8. 4x4x200m/30sek/sarjapalautus 2min tai 4x4x30sek/30sek/2min
- ke 11.8 4x4x200m/30sek/sarjapalautus 2min tai 4x4x30sek/30sek/2min
- ke 18.8 30sek+1min+2min+3min+4min+3min+2min+1min+30sek. Palautus puolet vedon pituudesta.
- ke 25.8 30sek+1min+2min+3min+4min+3min+2min+1min+30sek. Palautus puolet vedon pituudesta.
- ke 01.9 30sek+1min+2min+3min+4min+3min+2min+1min+30sek. Palautus puolet vedon pituudesta.
- ke 8.9. EI HARJOITUSTA (Nuorilla Kompassi-Cup, Powereilla ja Edareilla viestiharjoitus)
- ke 15.9. 4x3min/1,5 min palautus ja 4x2min/1min palautus. Nuoret alle 12v 4x2min ja 4x1min.
- ke 22.9. 4x3min/1,5 min palautus ja 4x2min/1min palautus. Nuoret alle 12v 4x2min ja 4x1min.
- ke 29.9. 4x3min/1,5 min palautus ja 4x2min/1min palautus. Nuoret alle 12v 4x2min ja 4x1min.

Lokakuu taukoa Rasti Juoksee treeneistä. Uusi treenikausi alkaa 3.11.
Tweet