Rasti juoksee - koko seuran juoksutreeni

Alkuverkka omatoimisesti klo 18:30 mennessä, yhteinen koordinaatio klo 18:30 alkaen ja intervallitreeni + loppuverryttely.
Koko seuran yhteinen juoksutreeni. Eri-ikäisille ja tasoisille seuralaisille sopivat ohjelmat. Pakkasraja -15C. Harjoitusvastaava Satu Tahvonen.

Ohjelma:

- ti 15.1 pitkät toistot 3-4x8min/2min ja nuoret alle 14-vuotiaat 3-4x4min/2min

- ti 22.1 pitkät toistot 3-4x8min/2min ja nuoret alle 14-vuotiaat 3-4x4min/2min

- ti 1.2 McMillanin Gregin spesiaalia: Even Steven 10+8+6+4+2min, pal 2min ja nuoret alle 14-vuotiaat 4+3+2+2+1+1min/pal 2min
- ti 8.2 McMillanin Gregin spesiaalia: Even Steven 10+8+6+4+2min, pal 2min ja nuoret alle 14-vuotiaat 4+3+2+2+1+1min/pal 2min

- ti 15.2 McMillanin Gregin spesiaalia: Even Steven 10+8+6+4+2min, pal 2min ja nuoret alle 14-vuotiaat 4+3+2+2+1+1min/pal 2min
- ti 22.2 McMillanin Gregin spesiaalia: Even Steven 10+8+6+4+2min, pal 2min ja nuoret alle 14-vuotiaat 4+3+2+2+1+1min/pal 2min


- ti 1.3 Ingebrigstenien aamupala: intervallit 4-5x6min/2min palautus ja nuoret 4x2min/1min ja 4x1min/1min

- ti 8.3 Ingebrigstenien aamupala: intervallit 4-5x6min/2min palautus ja nuoret 4x2min/1min ja 4x1min/1min
- ti 15.3 Ingebrigstenien aamupala: intervallit 4-5x6min/2min palautus ja nuoret 4x2min/1min ja 4x1min/1min

- ti 22.3 Ingebrigstenien aamupala: intervallit 4-5x6min/2min palautus ja nuoret 4x2min/1min ja 4x1min/1min

Nuoret: vuonna 2022 14-sarjalaiset ja alle.